Efter regn kommer sol

Då undrar jag när fan min sol kommer? Det börjar bli bättre
rent generellt men jag kan inte förmå mig att älska Patrik.
Han har inte fått pussa eller kyssa mig på två dagar, när han
säger att han älskar mig får han bara ett "mmm" tillbaka
och jag klarar inte av att ha sex me honom längre. Han
har förstört så mycket inom mig. Allt jag förmår att känna
för honom är vänskap, han känns som en god vän.

Anyway....

Igår åkte vi runt för att köpa skor till mig, hittade till slut ett
par Ugs som jag köpte. Huvudsaken är att jag är varm om
fötterna när vi åker upp till Jämtland för dom är ju inte snygga
direkt :P Haha.

Och idag händer nog inte så mycket. Patrik har åkt in till stan för
att måla klart bokhyllorna hos sina föräldrar och jag vet inte riktigt
va jag ska hitta på. Kanske ta en sväng me dammsugaren och dammtorka
lite. Ska iallafall ta ett bad och raka benen och så :)

Får hoppas att allt löser sig mellan Patrik och mig tids nog. Det är
upp till han nu, om han är villig att kämpa för mig. Jag har gett upp.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0