Hate Sundays

Har sagt det tusen gånger förut men jag säger det igen,
jag HATAR Söndagar. Veckans onödigaste dag. Om man
inte är jävligt bakis kanske, då vill man bara ligga och
försöka återhämta sig. Men men. Snart är denna dag över
och en ny vecka börjar.

Jag och älsklingen har spelat typ åtte parti Yatzy. Haha. Det
är vårt tidsfördriv.

Nu kollar jag på Gossip Girl, och snart börjar på Bones. Efter
det blir det att borsta tänderna och krypa ner i sängen för att
sova.

Ska upp vid 7 imorrn, kommer va skitjobbigt. Jag och pojken
har i snitt gott och lagt oss vid halv 1 varje kväll och inte vaknat
förrän vid 9. Men nu blir det andra bullar :) Skönt att pojken också
ska upp varje morgon för att jobba, det betyder att jag kommer få
skjuts =) Hihi.

Ikväll hoppas jag få ett besök av den enögde ormen ;) Tihihi. Är
lite småpilsk och känner att jag behöver lite sex, men får se hur
mycket klockan hinner bli och så. Vill helst sova innan 11.

Nu börjar snart Bones och jag måste springa på toa innan så...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0