Juldagen

Nu är julafton över. Som vanligt är man alltid lika seg
dagen efter. Haha.

Men vi hade en jätte bra och mysig julafton. Firade Moa
på förmiddagen me sång, tårta och presenter. Hon fick
en ny telefon så hon blev jätte glad. Sen hoppade jag in i
duschen och gjorde mig iordning. Melissa sminkade mig och
fixade mitt hår. Jag och älsklingen åkte till minneslunden i
Hällesjö för han skulle tända ljus för sin morfar och vi hann
hem legom tills kalle började.

Vid halv 5 kom Peter och David och då åt vi julmiddag, gud
så gott det va. Godast va nog fasiken ägghalvorna. Haha.
David hade gjort egen körsbärsglögg som han bjöd på men
jag dricker inte glögg överhuvudtaget så det sket jag i.

Vid halv 8-8 delade vi ut julklappar. Jag fick ett set me svarta
byxor och svart munkjacka i velour, en stor grå kofta och 900
kr i presentkort på Gina tricot. Blev jätte glad för mina julklappar
men gladast blev nog Moa för sin sista julklapp. Hon fick ju en biljett
till Tokio hotel's konsert, hon blev så glad så hon började gråta.

Vid midnatt gick vi och lade oss, alla va helt slut och vi somnade
på en gång.

Idag är det en riktigt slappdag, händer inte mycket. Jag ska klä på
mig och tvätta ansiktet om en stund och sen sätta mig me älsklingen
och kolla på bröderna lejonhjärta.

Ha en fortsatt bra julhelg och hoppas att ni fick många fina klappar.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0