Julförberedelser

Fan va jag har varit seg hela dagen, inte bara jag utan alla
vi som va i Birsta igår är helt slut idag. Det kan va så ibland.

Idag har maria kokat massa knäck och mormor har gjort janssons.
Jag och Melissa har rullat och stekt massa köttbullar hela kvällen och
nu är skinkan i ugnen. Älsklingen har skalat massa potatis. Vi har
hållit igång hela dagen. Skönt att man kan ta det lugnt nu.

Maria ska snart klippa mormor, som verkligen behöver klippas. Haha.
Hon börjar bli lite väl långhårig.

Emil va förbi en sväng i eftermiddags :) Va jätte roligt att träffa han igen,
va ju bara 2 år sen sist.

Fattar ni att det är julafton imorrn?? :O Tiden har gått så fort och man
hinner fan inte me. Imorrn förmiddag ska vi fira Moa som fyller 12, äta
tårta och sjunga. Sen måste jag och älsklingen försöka hinna till Hällesjö
innan kalle för att tända ljus. Sen ska man ju kolla på kalle, äta middag
efter det och sen försöka fördriva tiden bäst man kan tills det är dags att
öppna julklappar :) Kommer bli en bra julafton :)

Älsklingen borde snart komma hem, han va snäll och skjutsade peter till
Bräcke så att han kunde handla julmat.

Har bytt bakgrund på bloggen, är väldigt nöjd me den. Kände att Madde
inte va så glad för att vi hade samma bakgrund så jag bytte :)

Inga kort har blivit uppladdade heller :( Får fixa upp massa kort när vi kommer
hem för datan är alldeles för seg för att orka.

Ute är det -12,9. Inte så farligt kallt alltså, ganska lagomt.

Nu ska jag ta en cigg, sitta och va social me min familj och sen tvätta bort
sminket och bara slappa och ladda batterierna inför julafton.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0