Längtar =)

Nu är det bara 9 dagar kvar till en speciell dag och bara 16
dagar kvar tills vi åker upp till Jämtland =) Börjar längta
riktigt mycket nu. Uppe i Jämtland är det MASSA snö, hihi.

Mitt paket från CDON kom idag med dom sista julklapparna så
jag ska hämta ut det och sen slå in lite klappar =)

Nu ska jag och pojken hoppa in i duschen och skölja av oss
nattens sex :P Behövde verkligen få nuppa lite ;)

Får se om vi kanske åker till Skärholmen också, vill verkligen
köpa en tröja som jag såg på Gina Tricot och så skulle jag vilja
köpa nya leggings.

Måste förbi mamma en sväng idag också, hon ligger hemma och
är sjuk, förmodligen är det vinterkräksjukan. Hon ska få filmjölk
och blåbärssoppa, lite tidningar och så kom pojken på en jätte
bra idé. Vi har köpt en musik-dvd med Ozzy som mamma skulle
få i julklapp men hon får den idag istället som krya-på-dig-present.
Hoppas bara att jag och pojken inte åker på nåt, ta i trä :S

Nä, nu måste vi duscha.

Hörs senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0