Luciafirande

Nog om massa skit nu.

Idag har jag haft en jätte bra dag på praktiken, börjar trivas
lite mer nu även om jag stressad och tycker att min handledare
aldrig har tid för mig. Men ungarna är så underbara och jag älskar
att gosa me småtjejerna i knät, så mysigt.

Idag va det dags för luciafirande och ungarna va så duktiga. Blir
ALLTID tårögd när dom står i sina tomtedräkter, vita klänningar
och pepparkaksgubbedräkter och sjunger. Va jätte fint.

Skönt som fan att det är Fredag imorrn. Är helt slut psykiskt och
fysiskt.

Patrik är och köper mat åt mig. Han sket fullständigt i att jag inte
skulle få i mig nån mat när han va nere i Huddinge och käkade på
Donken medan jag va på praktiken.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0