Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nä, tror fasiken inte det :S 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg mina förra löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ironiskt nog har/ska mer än hälften av mina vänner fått/ska få barn =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är
5. Vilka länder besökte du? Höll mig inom Sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En liten bebbe i magen :(
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade skolan och gick ut me bra betyg.
9. Största misstaget? Att lita på folk jag älskar 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Fick veta att jag har PCO men annars har det varit lugnt
11. Bästa köpet? OJ!!! Det är nog mycket men min vinterjacka va nog det bästa köpet :)
12. Vad spenderade du mest penar på? Mig själv faktiskt 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Förmodligen men inget jag kommer ihåg 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har mått mycket sämre i år pga olika saker
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ätit nyttigare och försöka tränga undan allt jobbigt 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att jag vart mindre svartsjuk :(
18. Hur tillbringar du julen? Med min älskade familj i en stuga i Ljungå
19. Blev du kär i år? Är ju kär i min Patrik ALL THE TIME <3
20. Favoritprogram på TV? Massa
21. Bästa boken du läste i år? Många
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg va jag fick när jag fyllde år :S
25. Något du önskade dig men inte fick? Don't remember
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va nog hemma me familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett stort plus på stickan :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings och varma stickade tunikor
29. Vad fick dig att må bra? Min moster
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Rob pattinson, helt klart 
31. Vem saknade du? En liten :( 
32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inga nya människor under det här året. Haha.

Som ni märker har mitt år 2009 varit ganska händelselöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0