Nu vill jag hem

Fan va jag längtar hem nu :( Längtar till katterna och sängen.
Men det är bara imorrn kvar och sen på Onsdag morgon åker
vi :) Ska bli skönt att komma hem.

Har ont överallt känns det som :S Har sån satans tandvärk så
jag håller på och blir tokig och nu börjar jag få ont i örat också
plus huvudvärk :(

Äsch, man ska inte klaga men ont har jag iallafall...

Imorse skjutsade älsklingen mormor till Kälarne medan jag låg
kvar i en varm säng och sussade så gott :) Haha. Funderar på
att lägga mig en stund till efter att jag tagit några värktabletter.

Idag ska vi städa ut julen, ut me julgranen och allt julpynt. Ingen
mening att det ska stå framme när mormor åker me oss till Sthlm
på Onsdag.

Imorrn eftermiddag ska jag och älsklingen skjutsa maria och moa
till tåget i Bräcke. Då åker dom hem.

Nä, nu ska jag ta en eller två värktabletter och sen lägga mig en stund.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0