Nya Tag

Nu har jag haft två veckors "vila" och det behövde jag verkligen
men nu är det dags att ta nya tag. Imorrn påbörjar jag min sista
praktik på 10 dagar och sen åker jag upp till Jämtland i 2 veckor.

Hoppas på jobb i Januari, har säkert sökt sammanlagt 15-20 jobb
nu så nåt hoppas jag att jag får =) Vore helt underbart att börja
det nya året me nytt jobb och mer pengar.

Idag är det Söndag och andra advent. Har varken bakat lussebullar
eller pepparkakor, får ta tag i det på Lördag förmiddag. Tänkte bjuda
hit min familj tredje advent på fika så då ska jag bjuda på lussekatter
och mjuk pepparkakssockerkaka.


Ska bara va hemma idag och vila upp mig inför imorrn. Patrik ska
skjutsa mig till Gullvivan imorrn =)

Är kanske inte alltför taggad för praktiken men det är bara att bita
ihop och ta sig igenom dom här 10 dagarna, det är min sista chans
så jag måste ta den. Skulle aldrig förlåta mig om jag sumpade hela
min utbildning pga praktiken.

Ha en bra andra advent =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0