SNÖÖÖÖÖÖ

Jag blir galen av all denna jäkla snö. Ja, jag längtade efter snön men
fasiken inte snöstorm och INTE när man måste va ute ca 2-3 timmar
varje dag när snön blåser i ansiktet på en. Nä, fy tusan.

Va helt död imorse, så trött. Gick upp och duschade och sen gick jag och
lade mig en stund me älsklingen. Gick upp vid 7 igen och gjorde mig ordning.
Allt va lugnt på morgonen, vid 10 gick vi ut och ungarna va ju överlyckliga.
Dom skulle ju få åka pulka i den stora backen =) dagens höjdpunkt vet ni :P
Sen va det lunch och efter lunchen fick jag uppdraget att sköta sagosamlingen.
Det gick suveränt!!! Förutom tre små pojkar som bara störde. Fick säga åt
dom tusen gånger men tror ni dom lyssnade. Icke sa nicke. Men i det stora
hela gick det toppen. Hade rast sen, gick ut och rökte och sen satt jag i
personalrummet och slappade. Pojken kom och hämtade mig vid 14-tiden.
Jag va så trött så ögonen gick i kors och mitt huvud höll på att sprängas. Va
tvungen att komma därifrån. Haha.

Pojken släppte av mig hemma innan han åkte tillbaka till extrajobbet.

Jag har fått en hel del viktiga saker gjorda också :) Har skrivit massa om mina
APU-uppgifter och nu håller jag på och gör lite efterforskningar om julen och
tomten. Ska hålla i samlingen imorrn och då tänkte jag prata me barnen om just
julen och varför vi firar den och om hur tomten uppstod och sådär. Kommer nog
bli ganska roligt.

Om 2 dagar är praktiken slut och om 4 dagar drar vi upp till Jämtland =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0