Tick Tack

Sitter ensam hemma och tråkar. Haha. Pojken har åkt till
Auto Herba för att köpa nån lampa till bilen.

Städningen och allt är klart nu, så satans skönt =) Måste
bara spola av badrumsgolvet men det gör jag när vi ska
duscha sen.

Håller på och ladda ner lite julmusik =) Hur underbart är
det inte att lyssna på julmusik när julen närmar sig me
stormsteg??

Jag och Patrik har också kollat på final destination 4, rätt
så bra men alla filmer är likadana. Fast den vore nog jävligt
häftig att se i 3D.

Min underbara lärare ringde mig och kom me väldigt bra
nyheter. Har väntat i 1 vecka på att få en praktikplats och
nu är det fixat =) Ska va i Snättringe på förskolan Gullvivan
på Måndag kl 9 =) Så skönt att ha det fixat så att jag kan
avsluta min praktik och lämna det bakom mig =) Skönt att
ha nånting att göra också, pojken ska "jobba" hela veckan.

Annars sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 6-halv
7 så att jag kan hoppa in i duschen och göra mig ordning. Vi
ska hämta upp Melissa och Moa vid halv 8.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, på gullvivan har jag gått i 5år! :)

2009-12-04 @ 21:02:06
URL: http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0