Tidig Julafton

Idag va älsklingen hemma, vilket va väldigt skönt. Känner
att jag behöver umgås så mycket som möjligt me honom
nu, efter allt som hänt. Börjar få tillbaka mina känslor lite
nu, känns också otroligt skönt. Har saknat honom så nåt
otroligt. Han fick t.o.m kyssa mig idag :O Haha. Men alla
hans lögner ligger kvar som en svart dimma och som sagt
så kommer det ta tid innan jag litar på honom igen, om jag
nånsin kommer göra det.

Idag har vi farit runt lite här och var. Först gick vi ner till
centrum och hämtade ut paketet från CDON, sen gick vi
och handlade filmjölk och blåbärssoppa till mamma. Gick
hem igen och slog in dvd:n och sen åkte vi till mamma. Tog
en cigg där och hon öppnade presenten och blev ÖVERLYCKLIG.
Haha.

Sen bar det iväg till Skärholmen för sen lunch och shopping.
Köpte en skitfin tröja på Gina Tricot, 2 par leggings, mascara,
örhängen och benvärmare =) Tack min underbara älskling <3.

Zoovaruhuset fick även ett besök, där köpte vi en elementsäng
till katterna. Och så åkte vi till City gross och handlade lite innan
vi äntligen åkte hem =)

Nu sitter vi och kollar på tv, har precis ätit. Det blev grillad kyckling
för mig och räkmackor för älsklingen.

Snart blir det ett bad och sen ska jag sätta mig och slå in dom
sista julklapparna.

Imorrn ska vi nog bara va hemma och slappa. Behöver städa lite
och fixa :P

Ha en bra kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0