Vad ska man hitta på????

Igår var ju jag,älsklingen och Melissa och såg "New Moon". Moa hade
ändrat sig och ville hellre va me sina kompisar. Men lite kort om filmen
då. Den va helt okej. Missade tyvärr slutet, vilket jag är skitsur över
men men. Får se slutet när den släpps på dvd. Men ettan va ändå så
mycket bättre. Oavsett vad så är alltid ettan bäst, så är det bara. Men
klart som fan att jag ska ha "new moon" när den släpps på dvd =)

Idag är det en riktigt slappdag. Som vanligt me andra ord, tycker inte
vi gör annat än slappar :P Haha. Men det finns ju tusan inget annat att
hitta på. Vädret suger och man kan inte ränna i affärer dagarna i ända.
Nä, mycket mysigare och skönare att bara va hemma och ligga i soffan
eller sängen me älsklingen och bara mysa ;)

Fixade en ny header också, den vart lite stor men men. Är ganska nöjd
med den, den får duga tills vidare och lite närmare jul blir det en julig header.
När den ska fixas så sitter jag i dom snötäckta Jämtländska skogarna. Ni
anar inte hur mycket jag längtar.

Och idag är det en vecka kvar tills en väldigt speciell dag, längtar sjukt
mycket dit också. Tror det kommer bli en jätte trevlig och mysig kväll.

Nu ska jag fortsätta slappa =)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emily

Hur missar man slutet på en film när man är på bio?:O

2009-12-07 @ 12:54:30
URL: http://lalared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0