Alla Hjärtans Dag

Den här dagen är lite överskattad oavsett om man är singel, nyförälskad
eller har varit gift ett x antal år....Jag tycker att man borde "fira" kärleken
varje dag....

Men nu är det ju iaf alla hjärtans dag och vad händer då? Jo, istället för att
fira denna kärleksfulla dag ensam me pojken vill jag spendera kvällen me mina
2 andra älsklingar...Frugan och Tintin kommer hit på middag ikväll och sen ska
vi spela yatzy och TP.....kommer bli jätte roligt....och kl 2 ska jag och pojken möta
upp dom utanför toyota center och sen IKEA och sen City gross....åh, jag längtar..
kommer bli så roligt.....

Är på toppenhumör idag....har ingen aning om varför....kanske för att pojken
börjar smälte lite inför tanken på att skaffa barn....tihi.....han trodde tex att blöjor
skulle va svindyrt men jag kollade runt lite och blöjor kostar runt 300-600 kr i mån
beroende på hur mycket ungen skiter och pissar...haha....så jag har inte förlorat än (=
Har hoppet kvar och jag tror att pojken min kommer att fatta ett beslut som både han
och jag vill....hoppas hoppas....

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar....

Hoppas att alla får jätte bra alla hjärtans dag....

Ciao


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0