Bättre Lycka Nästa Gång

Negativt den här gången också....försökte hålla skenet uppe
medan Frugan och Tintin va här men så fort dom hade åkt så
började jag störtböla....va så otroligt besviken för jag trodde verkligen
att den här gången skulle det visa positivt....

Men det är inte så mycket att göra åt....vet inte hur Patrik reagerade...
han va bara ledsen för att jag va så ledsen men nu har vi iaf bestämt
en sak....I sommar ska BÅDE jag och Patrik börja med att skaffa barn...
Tillsammans....det va Patriks förslag....konstigt nog....men det känns
bra....det är inte så långt kvar tills det är sommar och då hinner jag
dessutom plugga klart....sista kursen slutar nångång i november, har
jag för mig.....

Bara så ni vet så har jag inte deppat ihop totalt....än har jag inte gett upp
och med det här nya beslutet i bakhuvudet kommer jag ge järnet i skolan
och bara ta det lugnt....Men i sommar då ska här produceras ungar.....

Nu ska jag kolla på "hells kitchen" och vänta på mat...pojken ska snart bege
sig till pizza hut...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

GUMMAN!!! Är så jävla glad för din skull :) LYCKA TILL :D Längtar jag med !!

2009-02-04 @ 19:54:26
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Tine

Tråkigt att höra... men i somamr så smäller det..:)

2009-02-05 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0