Besök Hos Moster

Igår hade jag det jätte trevligt....Först va vi 4 inne på Toyota center och drömde oss
bort och sen åkte vi till IKEA så att jag fick drömma mig bort ett tag.....blev helt förälskad
i sängkammarmöblerna som jag hade hittat......dom va ju fina på nätet men helt
jävla underbara i verkligheten.....åhhhh, jag vill ha.....kanske borde börja me att producera
ungar först.....haha....Sen åkte jag och pojken hem till oss och Frugan och Tintin åkte
hem till sig för att rasta Bailey.....vid halv 7 kom dom tillbaka och vi käkade lövbiff,potatis-
klyftor och bearnesiesås....va så jävla gott.....till efterrätt blev det prinsesstårta....vi spelade
massa yatzy och sen en omgång TP innan dom åkte hem vid halv 1....

Idag mötte vi upp utanför Babyland för både jag och Frugan ville dit....kikade lite på barnvagnar
och bilbarnstolar.....sjuka priser men det är sånt man måste ha....

Nu sitter jag uppe hos min moster i Visättra....ville hit för att hälsa på Melissa (= men nina
och catte kidnappade ju henne efter ett tag....tråkigt.....men jag hoppas att hon kommer imorrn...
vill hinna umgås lite me henne innan hon åker hem igen....

Hoppas att älsklingen snart kommer och hämtar upp mig...vill hem och äta,...är skithungrig....
har inte ens käkat frukost.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0