Besök hos optikern

Igår hade man besök av Melissa som även sov över.....vi hade mycket trevligt.....pojken
va i verkstan större delen av kvällen men det va bara skönt...hehe....jag och Melissa spelade
lite yatzy, lagade mat....blev kyckling, klyftpotatis och tsatsiki...det blev mycket uppskattat iaf....
sen att vi och pratade endel...pojken kom hem runt 20-tiden och då hoppade han in i duschen
och sen kollade på "the crow" och efter det så såg vi "ett öga rött" på tv1000.....innan vi gick
och lade oss vid halv 2 satt vi uppe och bläddrade på olika porrfilmskanaler....haha....men
inget intressant.....porrfilm i sig är inte intressant.....det händer inget nytt, dom gör ju bara samma
gamla vanliga saker hela tiden, det börjar bli så urtjatat....

Vaknade vid halv 9-tiden idag....skulle hinna skjutsa hem melissa och lite sånt innan jag och
pojken skulle till specsavers i skärholmen idag...jag hade ju tid där för att prova ut linser....det
gick toppen....va dom jätte bra och jätte trevliga....det enda som va väldigt obekvämt va när dom skulle
mäta trycket i mina ögon....dom puffade dom luft rätt i ögonen me rätt mycket kraft och det gjorde
inte ont men det va obehagligt....men utöver det så va det jätte bra....fick sätta på mig 2 olika sorters
linser och jag började nästan gråta...jag SÅG.....det va helt otroligt.....men jag ska dit den 12 mars halv
5 igen för att få en månadsförbruknings linser för att prova och sen ska jag få lite tips och råd och
skötselråd....

Idag har man varit allt annat än pigg...haha...jag och pojken låg och sov i 3 timmar efter att vi kom
hem från optikern och nu kollar vi på tv....ska snart ta en cigg och sen ett bad...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0