Betygsamtal

Igår va det en knasig kväll...haha....blev väldigt sent innan man kom i
säng...Fruagn va ju här medan pojkarna va på Paulis jobb för att fixa
lite....vid 11 kom pojkarna hem me donkenmat och så käkade vi och
snackad...klockan va strax efter 12 innan jag och Patrik gick och lade
oss...haha....

Trodde inte att jag skulle palla gå upp imorse men det va inga problem....
va död när pojken åkte men tänk va en extra timme kan göra för skillnad (=

Plugget va bara segt och tråkigt idag....eller R fick mig att garva asmycket....
Hans kommentarer om invandrare skulle göra den värsta nazisten grön av
avund....ska dock tillägga att R själv är mörkhyad och inte svensk....haha....
han är så jävla skön.....slutade vid 12 men jag hade betygsamtal halv 3 så
jag fick stanna kvar i skolan....som tur va så hade jag sällskap så det va
skönt...

Ikväll stekte jag lite pannkakor och kollade på "unga mödrar"...efterår tog och
pojken ett varmt bad och nu sitter vi och kollar på "antikrundan"....inget för mig
men älsklingen älskar det.....fattar inte...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0