Bortbjudna på Lördag

Åh,va roligt (=

Min farmor ringde för
en liten stund sen och det är inte ofta man pratar
med henne eller träffas så det va jätte roligt....hon fyller 73 på Lördag och
vill att jag och Patrik ska komma över till min faster för att fika....min syrra
och lilla Agnes kommer också....jag sa ja, helt klart....jag träffar min släkt
på pappas sida alldeles för sällan så man får passa på när det gäller....
Gav min mamma en rejäl utskällning också....haha...hon klagar ALLTID
på att min farmor aldrig hör av sig osv och när hon väl gör det och vill träffa
alla så skyller mamma på att hon mår dåligt och bla bla bla....så jävla dålig
stil....men den här gången kommer hon fan inte undan.....hon ska me om jag
så ska kedja fast henne och släpa henne bakom bilen.....jag tycker iaf att det
ska bli roligt att träffa alla igen....Agnes har jag inte träffat sen hon bara va några
månader gammal och nu är hon över 1 år.....tiden går ju så himla fort....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0