Dårfinkar & Dönickar

Ni 80-talister bör komma ihåg en tv-serie som heter Dårfinkar
och Dönickar som gick på SVT....Handlar om en ung tjej som
flyttar till en ny stad och som i ren protest klipper håret hårt...
I skolan glömmer läraren bort ett E i tjejens namn och ropar
upp Simon istället för Simone....Och då bestämmer sig "simon"
för att börja om.....som kille....Den här serien va mitt absolut
bästa tv-program när jag va mindre och jag har varit på jakt efter
den hur länge som helst....första gången jag såg att den hade
släppts på dvd va i julas men då va den slut ÖVERALLT....men
så igår när pojken va på heron för att köpa pizza så hade han med
sig den filmen när han kom hem....han är bara för underbar, min
fästman....Så idag vet iaf jag va jag ska göra ett par timmar...haha...

Idag ska jag och pojken ner till Huddinge för jag ska först till banken
och plocka ut lite pengar och sen ska jag in på HM för att köpa mascara,
foundation och se om jag hittar några billiga leggings/tights och sen ska
jag in på Guldfynd ch jag köpa små silverploppar till mina 7-8 hål i öronen...
Efter det ska vi upp till mamma och lämna lite pengar som hon ville låna
och innan vi åker hem ska vi svänga förbi centrum och hämta ut ett paket...

Fortfarande ingen mens men nu vet jag iaf att jag inte är gravid :S

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0