Det är verkligen nåt på G

Jag blev visst hemma idag också...haha....men jag fattar inte va det är
me mig....igår va jag helt slut hela dagen, på kvällen fick jag feberfrossa
och jag somnade på en gång efter jag lagt mig....Idag är det en aning bättre
men jag mår fortfarande illa och är liksom dåsig....börjar jag bli sjuk eller
är det små tecken på en bekynnande graviditet? Läste att man kan vara lite
överdrivet trött i början och såhär trött brukar jag ALDRIG vara....har lust att
fråga patrik om jag kan få låna pengar till ett gravtest för jag pallar nog fan inte
vänta tills den 25:e....

Idag ska jag bara ta det lugnt...måste till fältstudierna imorrn vare sig jag
mår dåligt eller inte....annars får jag med all säkerhet IG i den här kursen
och det vill jag inte....

Guess what? Fortfarande ingen mens..haha....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0