Det börjar bli jobbigt...

Nu börjar jag faktiskt tycka att det är jobbigt att gå runt och
antingen vänta på min mens eller på att få göra gravtestet...
Vill veta....är jag gravid or not? Och om jag inte är gravid så
vill jag veta varför min mens är som den är....usch va det här
är jobbigt...har snart lust att konvertera till kille...haha....

Imorrn blir det fanimej fältstudier som gäller...haha....gud,va
jag har haft tråkigt idag...bytte sängkläder bara för att få tiden
att gå fastän det inte ens behövdes....och så har jag gamat som
en gris idag...herregud asså....börjar snart misstänka att det finns
en till som behöver minst hälften av det jag stoppar i mig...haha...

Nu slutar snart pojken och det ska bli skönt när han kommer
hem med lite sällskap...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0