Fan va jag tjatar

Men jag kan inte låta bli....jag vill ha barn NU!!!!! Jag är precis som
ett litet barn på julafton....jag måste vänta tills jag får öppna julklappar
och jag blir bara otåligare och otåligare....så känner jag nu....jag vet att
jag inom kort (well, några månader) förhoppningsvis kommer va gravid
men jag vill ju va det nu....haha....läser bloggar om par som precis har
fått barn och jag längtar så grymt mycket för jag vet att snart är det min
tur....

Blir alldeles överväldigad av tanken att jag, inom 1,5 år kommer få
uppleva den största och mest fullkomliga lyckan i att bli mamma....
Att få hålla sin nyfödda bebis måste kännas....det finns nog inga
ord som beskriver den känslan....

Jag längtar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0