Glömde ju berätta...

Om igår....haha....jag och Patrik vart ju bjudna på restaurang av Patriks
föräldrar igår kväll....det va jätte trevligt och fy satan va gott det va...men
efter en tre-rätters så är man ganska mätt....haha...älskar den där mysiga
lilla restaurangen....den rekommenderar jag starkt....Restaurang Cypern
på Valhallavägen 50....testa deras kycklingspett, den är så himmelskt
god, annars kan ni testa svärdfisk eller bläckfisk....

Jag har faktiskt även bokad tid för en synundersökning för linser också..
blev på specsavers i Skärholmen för på Synsam kostar en sån jävla undersökning
över 800 spänn och på specsavers tog dom bara 395 kr....så dom skulle höra av
sig därifrån inom kort för att bekräfta min bokning....ska bli så jävla skönt att
äntligen kunna se nåt igen för jag hatar att ha glasögon i skolan och ute....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0