Halvstressig morgon

Haha,både jag och älskliongen råkade försova oss imorse....älsklingen
vaknade när han egentligen skulle börja.....haha....och jag försov mig
egentligen inte......haha....hann ju allt iaf men jag va så extremt trött....

Slapp dag i skolan idag....planering av studiebesök och film va allt som
stod på schemat idag....haha....carro skickade sms till mig imorse och
sa att hon inte kom....men men...klarade mig....Fick veta att jag hade fått
VG i förra kursen och inte G som jag först trodde...haha....är överlycklig....

Eftersom att jag slutade tidigt idag så håller jag på och städar och tvättar
för tillfället....har diskat också så jag hoppas att pojken blir glad när han
kommer hem...ska försöka övertala honom att han ensam kan åka upp
till Visättra för att hämta mina jeans och gardinerna och sen bara ta en
sväng till mamma...under tiden hade jag tänkt börja me maten för Tintin
och Frugan kommer över och ska äta me oss.....mycket mycket trevligt (=
Och halv 7 får jag bara inte missa "Unga mödrar"....ena tjejen där ska föda
i dagens avsnitt.....får inte missas.....halv 7 på kanal 5......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0