Idag börjar mitt nya liv

Det kommer bli jävligt tufft.....men jag ska inte ge upp.....jag har ett mål nu,
min motivation är starkare än någonsin.....Idag börjar mina förberedelser
mentalt och fysiskt inför det kommande barnet.....Idag ska jag börja minska
ner på rökningen för att förhoppningsvis kunna slut tills i Juli, jag ska börja
motionera 30 min, 3 dagar i veckan eftersom att det är varken bra för mamma
eller barn om man är överviktig, jag ska börja spara pengar för jag räknade ut
att om jag sparar ca 500 kr i månaden har jag sparat 7500 kr på ca 15 mån....
och i höst jag ska plugga distans för jag vill kunna jobba samtidigt och från
lönen kommer jag spara minst 1000 kr i månaden....och om jag slutar röka
kommer vi spara ca 1300 kr i månaden också....

Det är på tiden att jag förändrar mitt liv.....nu är det lättare eftersom att jag har ett
mål som är viktigare än nåt annat...jag är peppad och jag vet att jag kommer få det
stöd jag behöver av Frugan och tintin....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0