Jag glömde ju säga en rolig sak...

Jag och pojken satt upp till nästan 11 igår kväll och
planerade det kommande barnet...främst snackade vi
om säkerheten i bilen som vi ska köpa....och sen hittade
vi världens finaste barnkammar-serien på IKEA som både
jag och pojken älskade...Serien heter Leksvik....

 Spjälsängen från IKEAs serie Leksvik.

Skötbordet från IKEAs serie Leksvik.

Skattkista från IKEAs serie Leksvik.

Sen finns det andra produkter i samma serie som t.e.x hylla och garderob.

 Vår kommande familjbil. Toyota Avensis Kombi -09. Så jävla fin.


Jag är världens lyckligaste tjej...jag har en underbar fästman, vi håller på
och planerar för det kommande barnet för fullt (även om vi inte planerade att
bli gravida förrän i sommar) men det är skönt att börja planera lite redan nu...
Det känns bra...och det känns bra att både jag och pojken planerar tillsammans...
Snart har jag allt som jag nånsin drömt om....en riktig familj....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0