Jag mår illa

Jag måste boka tid på vårdcentralen snart....Jag mår fortfarande
så äckligt illa, mest på morgonen och sen kommer det fram och
tillbaka under dagen,mensen verkar inte vara på G ännu,den är
asså 3 veckor försenad.....och jag har ju fått det bekräftat att jag inte
är gravid....va kan det då va för fel på mig? Måste ringa dit och få en
tid så att dom kan ta ett blodprov....morsan trodde att det va vitamin-
brist och det är det säkert också men det låter inte jätte troligt....

Idag ska jag ta ett ryck här hemma och städa ordentligt....måste tömma
Whiskas kattlåda, ska småplocka, bädda sängen osv....får se om jag
får besök idag...Frugan skickade ett oroande sms och sa att hon behövde
snacka me mig ensam i helgen....hoppas bara att inte nåt allvarligt har
hänt :S

Nu ska jag försöka få i mig nåt att äta så kanske illamåendet avtar....eller
så blir jag bara mer illamående....höhö...

Ingen mens....."come out, come ouy wherever you are" (min eng.gra. suger)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0