Livet Fortsätter

Det har varit en känslomässigt jobbig dag....jag vet varken
in eller ut....måste prata me pojken när han kommer hem...
Måste få veta om han ljög och allt bara va ett spel eller om
han bara är osäker och rädd....

Var ju hemma från plugget idag....somnade sent inatt efter
många timmars tårar och idag har jag bara kunnat tänka på
var som rör sig i älsklingens huvud....

Tog ett bad och bara pysslade om mig själv...rakade benen,
lade ansiktsmask, gjorde hårinpackning...det skingrade tankarna
för en stund....vill bara att han kommer hem så att jag får prata
me honom...

Får se om nåt löser sig....om vi kommer fram till och vad i så
fall....jag hoppas innerligt att älsklingen bara är rädd och
osäker på vad som händer om vi nu skulle börja försöka
skaffa barn i sommar....han vet att jag finns här för att stötta
honom....han vet att han inte är ensam om allt det här....men
han vet inte att ibland kan jag också bli livrädd när jag tänker på
att jag nångång ska bli mamma....han vet inte hur mycket jag oroar
mig för om jag blir en bra mamma, om jag gör rätt eller fel....han
vet bara att jag längtar.....




Kommentarer
Postat av: vessli

japp de e vi :)



jo de ska jag hälsa honom, han är ju aningen dålig på den fronten!



Hoppas du löser sig med pojken din!

2009-02-11 @ 17:53:17
URL: http://vessli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0