Mina Mål

  • Att försöka spara minst 300-500 kr varje månad
  • Att försöka röka max 10-12 cigg om dagen fram tills i Maj och sen minska till under 10 cigg fram till i Juli plus att varken jag eller Patrik ska röka inne (bara på balkongen/under fläkten och inte röka i bilen)
  • Att försöka motionera mellan 30-60 min 3 dagar i veckan
  • Att inte köpa massa onödiga saker som man inte behöver, just för att vi ska kunna spara mer pengar

Det här är mina mål för framtiden och vårt barn.
Jag är beredd att gå långt för att få det jag vill.....

Kommer göra en "veckodagbok" där ni kan följa mig
och se hur det går....


Kommentarer
Postat av: vessli

Bra uppsatta mål :)

Hoppas du lyckat med dem, och va bra att det löste sig med pojken din :)



2009-02-23 @ 20:01:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0