Money, Money, Money Must Be Funny

Weeeiiii, nu har man äntligen lite egna pengar....fick studiebidraget
för 2 månader idag....men jag måste till Swedbank på Fredag och
hämta ut dom....men det känns iaf jävligt nice när man har varit utan
en krona i över 6 månader....Men jag ska försöka vara rädd om dom
och inte handla mer än det absolut nödvändigaste....

På Lördag ska jag och pojken till Toyota center för att titta närmare på
patriks drömbil (och min me)...nämnligen Toyota avensis-09....asså
årets modell....en kombi...det kan ju behövas ifall jag nu är gravid så
man får plats me barnvagn och allt sånt....

Börjar bli riktigt otålig nu....Nu vill jag veta om jag väntar smått eller om
det är min kropp som bara har gått i konkurs....Jag tänker inte och jag vill
inte vänta längre....VILL VETA NU !!!!! Fan, jag hoppas verkligen att pojken
köper ett gravtest innan han kommer hem....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0