Nackspärr :(

Sov skit inatt och dessutom vaknade jag vid 5-tiden me världens jävla
nackspärr...grät för att det gjorde så ont...älsklingen va snäll och smorde
in nacken me voltaren innan han åkte till jobbet men det hjälpte inte.....så
nu missade jag en skoldag....och vi som har introdution på den nya kursen
idag :( skit också.....får ta igen allt imorrn....

Jag och Patrik va jätte duktiga igår....vi rökte bara under fläkten eller på balkongen
och Patrik blev så förvånad över att han inte rökte så mycket igår....men jag sa det till
honom att nu röker man inte mer än va man behöver.....

Idag ska jag inte göra så mycket...vila nacken och hoppas att den blir bättre och sen
är jag sugen på att ta en promenad till långbro park....vill passa på att gå så mycket
som möjligt när jag har tid....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0