Nervös men samtidigt otålig

Vill ha gravtestet gjort så fort som möjligt men ändå vill jag vänta
så länge det bara går....om jag gör gravtestet nu så kommer det
kanke visa negativt och då blir jag bara så besviken och om jag
väntar så kanske mina chanser att va gravid öka....jag vet ingenting
längre....vill veta men samtidigt inte...är så rädd för att det ska visa
negativt ÄNNU en gång och jag vet inte om jag klarar av det....jag
visat tecken på att va gravid...jag har extremt trött, jag mår illa,mensen
är ju snart 2,5 vecka försenad....MEN mina bröst har inte förändrats
ett dugg....dom ömmar inte, dom har inte blivit mörkare runt vårtgården
osv....jag vet inte om det är nåt man ska haka upp sig på men på alla
sidor jag läst så står det att brösten ska förändras innan man vet att
man är gravid....och chansen att jag är gravid är nästintill minimal med
tanke på att Patrik inte har kommit i mig....han drar ju alltid ur den innan...

Jag tänker iaf vänta me gravtestet till den 25:e....det kommer bli jobbigt
men jag måste klara av det....Men samtidigt vill jag veta nu så att jag inte
röker längre än nödvändigt om jag nu är gravid....

Jag är så jävla nervös för att göra gravtestet....tänk om det visar negativt?
Men tänk om det visar positivt istället? Är ju så grymt otålig också.....

Fortfarande ingen mens.....vart är den??

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var i v6+3 när jag gjorde mitt gravtest och jag hade inga som helst symtom allt. Det är ju olika hos alla. Man ska inte tro på allt som står överallt. Jag har vart gravid 3 gånger och aldrig har mina bröst blivit större eller mörkare :P (visst större när man ammar men inte innan det) ;)

2009-02-03 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0