Only Broken Dreams

Jag kan glömma allt som heter lycka och barnplanerna
kan jag glömma....han ljög bara....och jag va så jävla
dum som trodde på vad han sa....men för första gången
i vårt förhållande så verkade han vara ärlig och uppriktig
mot mig när han sa att vi kunde börja skaffa barn i sommar....
Han verkade så glad åt det och vi planerade ju för fan för
fullt....och han hade inget emot att jag berättade det för
familj och vänner....hur fan kan han göra såhär??

Fattar han inte att har krossat mig totalt nu...på en sekund
raserade han hela mitt liv och min största dröm....men det
skiter han i....Jag vet inte hur jag ska klara mig nu...jag
orkar bara inte det här längre....

Har tappat lusten till allt....känner ingen glädje över nåt
längre....jag orkar inte bry mig om han sårar mig igen för
han kan aldrig såra mig igen som den här gången....Han
gick för långt nu....

Only Broken Dreams....

Kommentarer
Postat av: vessli

:( Man ljuger inte om en sån sak.

Jag förstår att det gör ont och att du blir besviken. Barn är inte en sak man bara ljuger om!

2009-02-11 @ 12:18:40
URL: http://vessli.blogg.se/
Postat av: bella

fan va tråkigt :( vilken skit han e !

2009-02-11 @ 13:04:24
URL: http://izabeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0