Oväntad Kväll

Nu håller jag och älsklingen på och städar lite....har skurat badrummet
och då passade vi på att duscha och tvätta Whiskas...va nog inte så jätte
uppskattat men det behövdes....hehe....ska börja dammsuga när pojken
har åkt till City Gross....

Sen ska jag nog hoppa in i duschen eller om jag väntar tills halv 4-kvart i
4.....vi ska ju till Restaurang Cypern med pojkens föräldrar...dom va ju snälla
nog att överasska oss med middag där ikväll....det ser jag fram emot jätte
mycket....ska bli trevlig och supergott....älskar maten där....

Nu ska jag fortsätta städa och lyssna på musik...

Fortfarande ingen mens....nu är den ca 2,5 vecka försenad......

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0