Quick update

Usch va jag va trött imorse.....jag och pojken kom ju inte i säng
förrän vid halv 2.....så jag lovar er att det va skönt me sovmorgon
idag...vaknade 11 liksom och skulle möta carro halv 1 i Liljeholmen.....
Men jag hann (= wiiiieeeee.....Plugget idag va bara bra....mest genom-
gång inför delkurs 2.....schemat för kommande 2 ceckor är toppen....
slutar 12 varje dag förutom 2-3 dagar så det är heldag.....så jävla
skönt.....ska på massa studiebesök osv.....trevligt värre.....

Nu har man iaf precis badat och så.....ska lägga mig i soffan och kolla
på Madagaskar 2 som Frugan va så snäll och brände plus 2 andra filmer...
tack babe, du är underbar....

I förra inlägget skrev jag att jag skulle köpa en hudlotion som har blivit
en favorit....den heter Oliv Naturell Body Lotion....finns en hel serie med
alla olika områden som bl.a hårvårdsprodukter, för kropp, fötter, händer
och ansikte....luktar så otroligt gott och jag bara älskar dom produkterna....
Finns att köpa på Kicks och på Åhlens.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0