Shopping

Skönt me pengar igen (= Jag och älsklingen åkte till Huddinge i
eftermiddags för att ta ut mina pengar och för att jag skulle få shoppa
lite....blev mest smink,peeling och örhängen och sen gav jag Patrik
2000 som han ska "förvalta" åt mig...haha....käkade middag på
Donken och då träffade vi Robino....massa trevligt....åkte förbi
mamma och lånade ut en tusenlapp till henne och sen drog vi
till centrum för att köpa glass och hämta ut paketet....tyget va precis
som jag hade tänkt och jeansen va jätte bra,dock liiite små över midjan
men det är ju stretch så dom töjs ju....

Imorrn ska vi ner till Huddinge igen för lite mer shopping....vill ju hitta
nån tröja/topp och leggins.....så jag hoppas att jag hittar nåt....sen blir det
Toyota Center för att kolla på avensisen.....längtar så mycket...älskar att
kolla på fina, nya bilar och att få sitta i dom.....det kommer iaf bli en sån
bil nu när vi snart ska börja planera barn....

Nu ska jag slappa och bara ta det lugnt....

Fortfarande ingen mens...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0