Skärpning nu :S

Jag lyckades inte ta mig till förskolan idag där jag ska vara
under min fältstudievecka....dels va jag helt jävla död imorse
och dels hatar jag allt som innebär "praktik"....så fort jag ska
ut på olika förskolor så skiter det sig....det va samma sak på
gymnasiet, det va därför jag hoppade av....så jag ringde och
sjukanmälde mig....men nu är det BARA 4 dagar....det är liksom
INGENTING....4 dagar ska jag fan klara....fattar inte varför jag inte
klarar av att vara ute på fältstudier/praktik....jag skulle aldrig kunna
ringa och sjukanmäla mig om det va skola idag och jag inte va
sjuk....men men....får ta nya tag imorrn...

Idag ska jag alltså bara va hemma.....tänkte plocka undan lite och
så....mår så jävla illa också....

Hörs nog sen sen...

Fortfarande ingen mens...räknade fel i förra inlägget...mensen är
försenad ca 2 veckor....och inte 2,5 vecka....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Steffe

Skärpning nu fan!! :P

2009-02-02 @ 11:04:02
URL: http://steffemannen.blogg.se/
Postat av: Tine

Oh jösses. 2 veckor sen... lycka till iallfall :)

2009-02-02 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0