SöndagsÖppet

Åh, gud vilken slapp dag det har varit idag....haha....skulle
ha storstädat men det blev det ju inte.....har typ legat i sängen
större delen av dagen och sen har jag och pojken spelat Yatzy
ett bra tag.....Vi låg även och planerade barnet också....hur vi
skulle möblera sovrummet om vi inte hittar större lägenhet
innan barnet föds.....va jätte mysigt....vi ska ha spälsängen
på min sida om sängen och så ska vi skötbordet bredvid
fönstret.....det kommer visserligen bli lite trångt men det
har inte jag nåt emot....det enda jag har nåt emot är hur fan
jag ska klara av att gå i alla jävla trappor när jag är höggravid...

Skulle åkt upp till Maria idag för att hämta mina jeans men
hon va upptagen....haha...herrbesök vettni ;) så ska väl upp
dit imorrn kväll istället....

Nu är pojken och köper lite donkenmat och busskort till mig....
Ska äta,ta ett bad och sen kolla på "Bones".....

Imorrn är det skola som gäller och ni anar inte hur mycket jag
har längtat....börjar 1 imorrn så man får ju lite sovmorgon....efter
plugget ska jag åka ner till Huddinge och möta upp älsklingen
där.....måste köpa hudlotion....har ju hittat en ny favorit.....lite dyrare
men MYCKET bättre....haha...tänkte köpa hem 2-3 flaskor så man har...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hudlotion? vad heter den :)

när ska vi träffas då, känns som att vi har en heldel att prata om ;)

2009-02-09 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0