Stor Städning

Jag sov skitdåligt inatt och imorse när klockan ringde orkade jag inte gå
upp...så jag stannade kvar i sängen och sov vidare...haha....ingen skola för
mig med andra ord...men det är ändå bara eget arbete hela dagen....så
jag missar ingen lektion.....men imorrn och på fredag ska jag gå....är bara
halvdag bägge dagarna....

Idag ska jag va hemma och storstäda istället...har redan hunnit skura klart
badrummet.....funderar på att duscha av alla blommor....det är ett tjockt lager
me damm på dom...haha......sen ska jag dammtorka, vädra, dammsuga och
våttorka golven....

Ikväll ska vi hämta pengar som mamma är skyldig mig....annars ska vi
bara va hemma och slappa...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0