Studiebesök

Började 9 imorse så man fick lite sovmorgon....somnade fort när
pojken låg brevid och höll om mig....han fick ju så snällt sova på
soffan i förrgår.....klarade bara inte av att ligga brevid honom....

Shit va skolan är slapp nu för tiden och ändå har vi massa att göra
innan den här kursen är slut...haha....grupparbete ca 1,5-2 timmar
på förmiddan och sen bar det va till stan och kulturhuset för ett studie-
besök....jag,Iwana,Teme,Dejan och Sami käkade lunch före på nåt kebab-
ställe.....va jätte trevligt....garvade som fan....studiebesöket va bara jobbigt...
haha....sprang runt och skulle svara på massa frågor och det va massa
folk och skitvarmt...usch....efter det fick man åka hem men jag sprang in
på Åhlens lite snabbt för att köpa min lotion.....den är fan 15 spänn dyrare
där än på Kicks....det gillar jag inte....men nu har jag iaf lotion för kanske
2 månader framåt.....

Nu sitter jag hemma och bara slappar....har lite arbete att göra så det ska
jag väl börja me senare.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0