Sugen På Att Flytta Upp Till Landet

Haha....min mammas värsta mardröm är att jag flyttar från sthlm.....nu är det så
att både jag och Patrik är väldigt sugna på att köpa hus i Uppsala/Tierp....
Jag kan erkänna att jag va väldigt tveksam i början men jag har tänkt mycket
på och kommit fram till att jag vill ha ett hus på landet.....att få renovera det,sätta
in mitt nya fina IKEA-kök som jag bara älskar, att kunna skaffa hund...och tänk va
skönt för barnet att kunna leka ute fritt....me tanke på att ett hus med 4-5 rum och
kök kostar mellan 100.000-500.000 kr så vore det smart rent ekonomiskt....mitt
enda krav är att det ska ligga nära bussförbindelser så att jag kan ta mig till jobbet
och lämna barnet på dagis tills jag fått körkort....men det kommer aldrig hända....
Patrik är alldeles för rädd för att göra verklighet av sin dröm....

Hur som helst så va det skola idag.....först hade vi självrättningstest och sen eget
arbete...vid halv 12 åkte jag,Dejan och Kenda till Eriksdalsbadet för studiebesök....
5 min där och sen kunde vi åka hem....så jäkla skönt.....och sovmorgon imorrn (=
Börjar kl 10 och slutar halv 4.....

Älskade Frugan är ju duktig och jobbar idag...önskar henne all lycka och jag hoppas
att dagen har och kommer gå bra....du får ringa mig sen....

Äntligen har jag fått tid på specsavers för kontaktlinsundersökning....Lördagen den
28/2 kl 11.30 ska jag dit....och sen är det bara att beställa linser på Lensway...längtar som
fan.....så skönt att äntligen kunna se utan glasögon igen....

Nu ska jag ta hand om disken och plocka undan lite innan "Melrose place" börjar...

Ciao

Kommentarer
Postat av: vessli

Haha nej han är inte den lättaste att leva med.. aningen enivis och bångstyrig :P



Tack! :)



Testa att ringa han, han är jäkligt dålig på att ringa själv :( tyvärr.. lika dålig på att smsa haha.. men testa att ringa :)



Tur att du och din pojk blev sams igen :)







2009-02-17 @ 19:49:04
URL: http://vessli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0