Usch vilken intensiv kurs

Kursen vi började me igår är ju kommunikation och jag kollade schemat idag
och kurspresentationen och jag måste säga att den här kursen kanske är lätt
men så jävla intensiv.....fy fan.....massa studieuppgifter och stort prov på hela
kursen....men kursen är jätte rolig....

Just nu sitter jag här hemma med Frugan.....vi sitter och snackar massa....våra
pojkar är ju på paulis jobb för att fixa nåt me Tintins bil....fast nu borde dom ta och
komma hem...jag är astrött och vill gå och lägga mig.....ska upp tidigt imorrn.....

Nu ska jag va social med frugan (=

Ciao

Kommentarer
Postat av: elinor

kommunikation? stackare den kursen är så tråkig:P

2009-02-26 @ 19:02:38
URL: http://lyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0