Vad Ska Jag Göra?

Nä, nu jävlar får det vara nog på velande fram och tillbaka....Jag ska
skicka sms till pojken och höra om han kan köpa ett gravtest idag
innan han kommer hem men förmodligen kommer han säga nej för
han är larvig och tycker sånt är pinsamt.....då ska jag istället höra om
jag får låna pengar till ett gravtest så jag kan gå till apoteket imorrn
och köpa ett....Jag känner mig för fan gravid men ändå inte....hur ska
man kunna veta om man är gravid om man aldrig har varit det förut?

Igår skickade jag efter ett par jeans och lite tyg som jag har bett maria
sy till gardiner.....skitfint tyg...det kommer passa jätte bra i vardagsrummet...
Tog exressbud så det kommer imorrn vid 15-tiden....

Upptäckte en till sak igår som "stärker" mina misstankar att jag är gravid
och det är att jag alltid har kunnat ätit rökt skinka som godis men igår när
jag skulle äta det så fick jag kväljningar.....fy fan va äckligt....haha....helt sjukt....

Fortfarande ingen mens....på Lördag är den 3 veckor försen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0