Våren kommer med stormsteg

Fy fan vilken bra dag det är idag....jag är på jätte bra humör,våren
är på ingång och allt känns bara så lätt nu....tänk om man kunde
få känns såhär VARJE dag....haha...

Hade redovisning om vårt studiebesök till Eriksdalsbadet idag och
det gick toppen och sen hade vi avslut för den här kursen....slutade
vid 20 över 11....jätte härligt.....nu är två kurser avslutade.....har gått
i skolan i 7 veckor....tiden bara springer iväg....fattar inte....har sammanlagt
5 kurser kvar innan jag är utbildad barnskötare....3 kurser den här terminen
och 2 kurser i höst.....

Åh, jag är så lycklig idag (= jag har börjat lägga alla tankar om barn bakom
mig....jag vet att vår barnverkstad kommer börja nångång mellan Juli-Sep....
Det är inte så långt kvar....men det känns skönt att veta att det är på G iaf för
förut visste jag inte om det skulle dröja månader eller år innan vi började
planera barn....

Nu ska jag plocka undan lite innan älsklingen kommer hem och så ska jag
passa på att lyssna på musik.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0