Vill Ju Inte Vänta...

Jag vill sätta igång nu med att försöka bli gravid....haha..
Vill ju inte vänta en dag till innerst inne.....va gör några
månader hit eller dit för skillnad...Men jag vet att några
månader har stor betydelse.....Jag måste helt enkelt stå
ut me att vänta....Jag vill ha ett vår/sommar barn som ska
födas nångång mellan Maj-Juli och det betyder att jag
måste försöka bli gravid mellan Augusti och Oktober...
Och det är ju en evighet....men jag tänker smygstarta
lite redan i sommar som planerat....haha....och om
jag väntar ett par månader så hinner jag plugga klart och
jobba ett par månader innan barnet föds....lönen tänkte
jag spara till barnet och allt som hör till att va nybliven
förälder....Men alla som vet om mina och pojkens planer
är positiva och jätte glada....dock har Patriks föräldrar
ingen aning om va vi har för planer än....och om jag
känner Patrik rätt så kommer han vänta in i det längsta
med att berätta det också....

Idag har vi varit upp hos maria och fikade lite och snackade....
va jätte trevligt....blev ju mest prat om bilar och bebisar....haha....

Sitter ensam hemma för pojken har åkt till Kristian för att
hjälpa honom att måla klart nån vägg....men mig gör det inget...
jag tänkte ta ett varmt skönt bad, lägga ansiktsmask och raka
benen....så skönt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0