Bilder från Tierp

Första Dagen (Onsdags kväll)

Jag njuter av semestern me en cigg och en kall cider Pojken och jag Vi tog en liten promenad 

Andra Dagen (Torsdag)

Puss Puss <3 Kärleksnästet ;) Torpet :)

Tredje Dagen (Fredag)

Hello Jag vid dannemora gruvor. Bakom är ett stup på ca 250-300 m :S En stege långt där nere Så djupt ner att det ligger is året om :P
Grotta :) När vi kom tillbaka så gjorde jag kycklingsallad :)

Fjärde Dagen (Lördag)

Va själv ett par timmar och tog det lugnt.  Gick ner till bäcken nån timme och bara tog det lugnt och filosoferade. Va riktigt avkopplande.  

Femte och sista dagen (Söndag)

Sista kvllen tände vi massa ljus och bara hade det mysigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, han hade vart hos sina föräldrar!

2009-07-30 @ 07:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0