Dåligt Humör

Är så förbannat trött på pojkens skitbil.
Önskar att han bara kunde skrota skiten
och ta tåget till jobbet. Han är på Paulis
verkstad nu, har varit där sen 3 timmar.
Frågade honom om han börjar bli klar
snart men nej då, han tror att det tar
minst 2-4 timmar till. Men hur jävla
svårt kan det va att byta motorhuv
och nån jävla pump? Är verkligen
på uselt humör nu. Förstår hur
M känner sig när hennes gubbe
är där i flera timmar. Börjar inse
att när man åker till verkstaden
då kan man räkna me att gubbarna
stannar minst 3-4 timmar.

Och här sitter jag, ensam hemma
och rullar tummarna och tycker
synd om mig. Haha. Har inte ett
skit att göra förutom att bädda
sängen.

Fan vilket jävla skitliv man har. Kan
lika gärna gå och dö nu. Det vore
roligare.

Kommentarer
Postat av: Tine

Men sluta klaga kvinna!



Det finns miljoner saker att göra! ;)

2009-07-18 @ 22:04:45
URL: http://frallanochvi.blogg.se/
Postat av: du kan alltid ringa mig

jag har varit ensam hela dan, du behöver liksom jag aktivera dig mer.

och de tar ca 3-4 timmar att byta allt de där..varit med när jócke meckat meed sin bil

2009-07-19 @ 02:17:01
Postat av: Jennie

ókey, =) aah jag tror de, vore skönt att ha ngt sånt liknande iallfall =)

2009-07-19 @ 22:07:13
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0