Dannemora Gruvor

Igår kväll gick vi och lade oss vid halv 2 :) Låg och kollade på massa
film och spelade lite kort. Hade jätte mysigt.

Vaknade vid halv 11 och sen väckte jag pojken. Gick ut och tog
en cigg innan vi käkade frukost och hoppade in i duschen. Åkte
ju på utflykt idag till dannemora gruvor. Gick en guidad rundtur
på ca 1,5 timme. Var delvis intressant men det häftigaste va nog
ändå alla djupa hålor :) Endel kunde bli 300 m djupa. Tog endel
kort men där ser man tyvärr inte alls hur häftigt det va i verkligheten.

När vi kom hem så gjorde jag hemmagjord kycklingsallad och så
käkade vi. Pojken tvingade mig att spela massa vänd tia. haha.
Sen ville jag ut och ta en cigg och så blev jag sugen på lite mer
boule så det spelade vi en stund också. Vill va ute mer men det
går för fan inte :( Hatar alla mygg. Men imorrn ska vi smörja in oss
ordentligt me myggolja så att vi kan va ute mer och spela boule :)

Annars ikväll ska vi inte göra så mycket. Vi ska nog spela lite mer
kort, ta en dusch, kolla på film och ta en kvällspromenad.

Vi hörs imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0