En ny vecka

Idag är det Måndag och ny vecka. Älsklingen är på jobbet och sliter. Själv har man
städat lite och nyss duschat. Ska möta upp Sofi i centrum för en promenad och en
fika hos mig så att hon får träffa mina bebisar.

Igår va jag, pojken och mamma på Cypern och käkade. Trodde aldrig att hon skulle
tycka att den grillade fårosten va god men hon tyckte den va skitgod. Haha. Hon tyckte
allt va gott förutom tomatsåsen som jag verkligen trodde att hon skulle älska. Haha.
Det visar hur fel jag kan ha :P Eftersom att vi glömde kameran hemma och inte tänkte
på att ta kort me mobilen blev det inga bilder tagna igår :S Så går det när hjärnan inte
är me. Haha.  

I veckan drar jag och Patrik upp till Tierp också :) Längtar verkligen efter att komma
bort, är så trött på Stockholm. Hoppas bara att vi får hyffsat väder. Vill grilla och ligga
ute på tomten och sola och bara njuta. Men det är mysigt om det blir grått och regn
också, då kan man tända en liten brasa och mysa framför den :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0